Popsat zhlédnutý filmový nebo divadelní příběh podle návodných otázek.

JJA-REV-001-106-004

Komentář:

Očekávaný výsledek učení navazuje na zkušenosti žáka. Prostřednictvím zhlédnutého filmového nebo divadelního příběhu se žák učí rozumět vlastním emocím. Zaujímá k příběhu kladné nebo záporné stanovisko. S dopomocí učitele či podle návodných otázek chápe základní linii děje.

Příklady aktivit:

Žák se snaží vyjádřit, co se mu na příběhu líbilo nebo nelíbilo, a hodnotí chování hlavních postav.

Žák odpovídá podle předem připravené osnovy na otázky typu: „Co se stalo na začátku příběhu?“, „Kdo byl hlavní postavou?“, „Jaký byl konec příběhu?“.

Žák s podporou učitele nebo pomocí návodných otázek rozlišuje kladné a záporné reakce na jednotlivé situace v příběhu.

Učivo:

  • Vyprávění zážitků

Vazby na další očekávané výsledky učení