Popsat zhlédnutý filmový nebo divadelní příběh podle návodných otázek.
JJA-REV-001-106-004
Komentář:
Očekávaný výsledek učení navazuje na zkušenosti žáka. Prostřednictvím zhlédnutého filmového nebo divadelního příběhu se žák učí rozumět vlastním emocím. Zaujímá k příběhu kladné nebo záporné stanovisko. S dopomocí učitele či podle návodných otázek chápe základní linii děje.
Příklady aktivit:
Žák se snaží vyjádřit, co se mu na příběhu líbilo nebo nelíbilo, a hodnotí chování hlavních postav.
Žák odpovídá podle předem připravené osnovy na otázky typu: „Co se stalo na začátku příběhu?“, „Kdo byl hlavní postavou?“, „Jaký byl konec příběhu?“.
Žák s podporou učitele nebo pomocí návodných otázek rozlišuje kladné a záporné reakce na jednotlivé situace v příběhu.
Učivo:
- Vyprávění zážitků
Vazby na další očekávané výsledky učení
Následující
Vzdělávací oblasti
- JJA-REV-001-110-004 Popsat pomocí obrázků nebo návodných otázek vyslechnutý, přiměřeně náročný příběh, divadelní nebo filmové představení.
- JJA-REV-001-110-005 Zprostředkovat vlastní zážitky a popsat své pocity.
- UKA-HUV-005-110-001 Soustředit se na poslech skladeb různých hudebních žánrů, soustředěně sledovat dramatické či taneční vystoupení.