Vytváří jednoduchý digitální obsah v rámci plnění stanovených výukových cílů.
KDI-TDO-000-ZV5-001
Komentář:
Žáci se učí vytvářet jednoduchý digitální obsah prostřednictvím hravých a praktických úkolů, které odpovídají jejich schopnostem. Vytvářejí např. obrázky, jednoduché texty, krátké prezentace nebo zvukové nahrávky, které souvisejí s obsahem jednotlivých předmětů. Učí se také provádět základní úpravy existujícího obsahu – například přidat text do obrázku, upravit formát textového dokumentu nebo změnit uspořádání prezentace tak, aby lépe vyhovovala zadání.
VZDĚLÁVACÍ STRATEGIE UČITELE:
- zařazuji do výuky takové aktivity, ve kterých žáci vyjadřují své představy za pomoci digitálních technologií
- vedu žáky ke zkoumání různých možností, jak vyjádřit své představy či prezentovat informace
- vedu žáky ke spolupráci na tvorbě digitálního obsahu v týmových projektech
NÁMĚTOVNÍK PROJEVŮ ŽÁKA:
tvorba nového digitálního obsahu
- vytváří jednoduchý digitální obsah (texty, tabulky, obrázky, audio, video)
- využívá různé digitální prostředky ke splnění stanovených cílů
úprava a integrace existujícího digitálního obsahu do stávajícího souboru znalostí
- provádí základní změny obsahu, který vytvořil někdo jiný s cílem přizpůsobit ho novým účelům
- odliší vlastní a cizí digitální obsah; používá-li cizí digitální obsah, uvede zdroj
předávání srozumitelných instrukcí počítačovým systémům
- vytvoří posloupnost instrukcí k provedení jednoduchého úkolu
Očekávané výsledky učení
Předcházející
Klíčové kompetence
Následující