generuje digitální obsah v různých formátech s cílem umocnit výstupy vlastní tvořivé činnosti
KDI-TDO-000-ZV9-001
Komentář
STRATEGIE UČITELE
- zařazuji do výuky takové aktivity, ve kterých žáci vyjadřují své představy za pomoci digitálních technologií
- podporuji žáky k experimentování s různými možnostmi, jak vyjádřit myšlenky za pomoci digitálních technologií
- nabízím žákům zdroje a příležitosti k úpravám digitálního obsahu s cílem přizpůsobit ho či obohatit pro další účely
Hodnoty
- Podporující technologie
- Sdílené poznání
- Zdravá planeta
- Důstojný život
Postupné/dílčí kroky dosahování očekávaného výsledku učení:
NÁMĚTOVNÍK PROJEVŮ ŽÁKA:
komponenta: tvorba nového digitálního obsahu
- vytváří a upravuje digitální obsah, dané formáty kombinuje (vytváří webové prezentace, infografiku a multimédia)
komponenta: úprava a integrace existujícího digitálního obsahu do stávajícího souboru znalostí
- dostupný digitální obsah zpracovává a upravuje se znalostí právních norem a používá ho ke splnění svých cílů; vyjadřuje se za pomoci digitálních prostředků
komponenta: předávání srozumitelných instrukcí počítačovým systémům
- využívá digitální technologie k usnadnění práce a zautomatizování rutinních činností
Očekávané výsledky učení
Předcházející