skládá a rozkládá tělesa
MJA-MAT-003-ZV9-008
Komentář
Očekávaný výsledek učení reprezentuje matematický koncept nutný pro osvojení základních matematických dovedností nezbytných pro žákovo další studium a jeho osobní i profesní život. Napomáhá rozvoji základní matematické gramotnosti a mezioborové integraci.
Očekávaný výsledek učení vychází z Globálního odborného rámce (The Global Proficiency Framework, UNESCO), který definuje minimální úroveň znalostí a dovedností žáků v matematice na celosvětové úrovni. Náročnost odpovídá nejnižší úrovni, popsané v rámci „žák částečně naplňuje minimální úroveň“ (Partially Meets Global Minimum Proficiency).
Hodnoty
- Sdílené poznání
Postupné/dílčí kroky dosahování očekávaného výsledku učení:
- rozpozná síť známých těles (kvádru, krychle, hranolu, válce, kužele nebo jehlanu)
- rozpozná různé pohledy na tělesa, včetně jednoduchých řezů
- skládá a rozkládá tělesa při řešení úloh
Očekávané výsledky učení
Předcházející