experimentuje, eviduje a popisuje náhodné jevy
MJA-MAT-004-ZV5-010
Komentář
Očekávaný výsledek učení reprezentuje matematický koncept nutný pro osvojení základních matematických dovedností nezbytných pro žákovo další studium a jeho osobní i profesní život. Napomáhá rozvoji základní matematické gramotnosti a mezioborové integraci.
Očekávaný výsledek učení vychází z Globálního odborného rámce (The Global Proficiency Framework, UNESCO), který definuje minimální úroveň znalostí a dovedností žáků v matematice na celosvětové úrovni. Náročnost odpovídá nejnižší úrovni, popsané v rámci „žák částečně naplňuje minimální úroveň“ (Partially Meets Global Minimum Proficiency).
Hodnoty
- Sdílené poznání
Postupné/dílčí kroky dosahování očekávaného výsledku učení:
- rozpozná náhodné, jisté a nemožné jevy
- experimentuje a náhodné jevy eviduje pro určení pravděpodobnosti daného jevu
- odhaduje pravděpodobnost jevu různými způsoby pro rozhodování v dané situaci
Očekávané výsledky učení
Následující