Kontroluje použité matematické modely.

ZGM-POM-000-ZV5-001
divider

Komentář:

VZDĚLÁVACÍ STRATEGIE UČITELE:

Učitelé plánují a integrují konkrétní projevy žáků pomocí učebních úloh, čímž aktivně podporují rozvoj základních gramotností žáků.

NÁMĚTOVNÍK PROJEVŮ ŽÁKA:

Komponenta: posuzování proveditelnosti/přesnosti

  • Odhaluje matematický problém v jednoduchém sdělení.
  • Použije vhodný matematický aparát při řešení jednoduché reálné situace.
  • Samostatně i ve skupině řeší úlohu přiměřené náročnosti.
  • Zaznamenává postup řešení úlohy pomocí matematického jazyka.

Komponenta: kontrola správnosti k účelu

  • Ověří platnost svých zjištění s využitím osvojených znalostí a dovedností i porovnáním s dostupnými informačními zdroji.
  • Vyhodnocuje přínos využití matematického aparátu v nově zažívané situaci.
  • Zažívá radost z vyřešené úlohy.

Očekávané výsledky učení