kontroluje použité matematické modely
ZGM-POM-000-ZV5-001
Komentář
STRATEGIE UČITELE:
Učitelé plánují a integrují konkrétní projevy žáků do učebních úloh, čímž aktivně podporují rozvoj základních gramotností žáků.
Hodnoty
- Sdílené poznání
Postupné/dílčí kroky dosahování očekávaného výsledku učení:
PROJEVY ŽÁKA:
komponenty: posuzování proveditelnosti/přesnosti
- odhaluje matematický problém v jednoduchém sdělení
- použije vhodný matematický aparát při řešení jednoduché reálné situace
- samostatně i ve skupině řeší zadanou úlohu přiměřené náročnosti
- zaznamenává postup řešení úlohy pomocí jazyka matematiky, symbolů, tabulek, grafů apod.
komponenty: kontrola správnosti k účelu
- ověří platnost svých zjištění s využitím dříve osvojených znalostí a dovedností i porovnáním s dostupnými informačními zdroji
- usiluje o vyhodnocení přínosu využití matematického aparátu v nově zažívané situaci
Očekávané výsledky učení
Následující