Kontroluje použité matematické modely.
ZGM-POM-000-ZV5-001

Komentář:
VZDĚLÁVACÍ STRATEGIE UČITELE:
Učitelé plánují a integrují konkrétní projevy žáků pomocí učebních úloh, čímž aktivně podporují rozvoj základních gramotností žáků.
NÁMĚTOVNÍK PROJEVŮ ŽÁKA:
Komponenta: posuzování proveditelnosti/přesnosti
- Odhaluje matematický problém v jednoduchém sdělení.
- Použije vhodný matematický aparát při řešení jednoduché reálné situace.
- Samostatně i ve skupině řeší úlohu přiměřené náročnosti.
- Zaznamenává postup řešení úlohy pomocí matematického jazyka.
Komponenta: kontrola správnosti k účelu
- Ověří platnost svých zjištění s využitím osvojených znalostí a dovedností i porovnáním s dostupnými informačními zdroji.
- Vyhodnocuje přínos využití matematického aparátu v nově zažívané situaci.
- Zažívá radost z vyřešené úlohy.
Očekávané výsledky učení
Následující