tvoří důkazy pro správnost matematických postupů a argumentů
ZGM-MRF-000-ZV5-001
Komentář
STRATEGIE UČITELE:
Učitelé plánují a integrují konkrétní projevy žáků do učebních úloh, čímž aktivně podporují rozvoj základních gramotností žáků.
Hodnoty
- Sdílené poznání
Postupné/dílčí kroky dosahování očekávaného výsledku učení:
PROJEVY ŽÁKA:
komponenta: popis a formulace
- na základě své evidence postupu řešení popíše kroky postupu řešení matematické situace s využitím vhodného matematického aparátu
- formuluje rozdíly mezi objekty podle různých kritérií
- vypracuje evidenci svého vyhodnocení
komponenta: dokazování správnosti matematických řešení
- ověří platnost svých zjištění s využitím dříve osvojených znalostí a dovedností i porovnáním s dostupnými informačními zdroji
- vyvozuje a formuluje logické závěry na základě poznatků
komponenta: interpretace
- vysvětlí význam a základní vztahy mezi matematickými informacemi
komponenta: užitečnost
- vyhodnotí přínos využití matematického modelu pomocí reflektivní techniky
Očekávané výsledky učení
Následující