Řadit, skládat a umísťovat předměty na určené místo podle pokynů.

CSB-SMY-004-210-003

Komentář:

Očekávaný výsledek učení vede k rozvoji kognitivních schopností. Podporuje prostorovou orientaci, zejména vnímání polohy a orientace v prostoru. Rozvíjí komunikační, sociální a sebeobslužné dovednosti.

Příklady aktivit:

Žák pracuje s reálnými předměty, kterých se může dotýkat a které může vidět (např. barevné kostky, obrázkové kartičky nebo různé dřevěné tvary). Díky pravidelnému opakování, jednoduchým pokynům a vizuální podpoře (piktogramy a obrázky) se postupně stává jistějším při plnění úkolů. Začíná s jednoduchými činnostmi, jako je řazení podle barvy nebo velikosti. Jeho sebejistotu posilují rutinní aktivity, jasné verbální pokyny a demonstrační ukázky.

Učivo:

  • Umísťování předmětů podle pokynů na určené místo
  • Řazení předmětů podle pokynů na určené místo
  • Skládání předmětů podle pokynů na určené místo

Vazby na další očekávané výsledky učení