Podílet se na popisu konkrétní situace, kterou opakovaně zažívá.
INA-INF-003-106-002
Komentář:
Očekávaný výsledek učení rozvíjí u žáka dovednost jednoduchým a srozumitelným způsobem popsat situaci, která je pro něj běžná. Žák se seznamuje s tím, co znamená popis situace bez vlastního hodnocení a bez popisu emocí, které při této situaci zažívá.
Příklady aktivit:
Žák slovně nebo pomocí obrázků popisuje jednoduchými prostředky běžně prováděné činnosti, například čištění zubů, oblékání, přípravu jídla nebo úklid věcí ze stolu.
Žák popisuje situace, které se odehrávají v delším časovém úseku, například cestu do školy, přípravu na odchod z domu či pomoc s domácími činnostmi.
Učivo:
- Popisování situace, kterou žák opakovaně zažívá
- Strukturovaný popis kroků vybraných činností nebo situací
- Ústní popis obrázkových příběhů znázorňujících známé činnosti a situace
Vazby na další očekávané výsledky učení
Následující
Vzdělávací oblasti
- INA-INF-001-110-001 Poznat a přiřadit účel k vybraným digitálním zařízením.
- INA-INF-003-110-001 Využívat grafické znázornění k popisu běžné situace.
- JJA-REV-001-110-001 Komunikovat vhodně v běžných situacích.
- JJA-REV-001-110-005 Zprostředkovat vlastní zážitky a popsat své pocity.
- JJA-REV-001-110-008 Rozšiřovat slovní zásobu, snažit se o zřetelnou a srozumitelnou výslovnost.