Podílet se na popisu konkrétní situace, kterou opakovaně zažívá.

INA-INF-003-106-002

Komentář:

Očekávaný výsledek učení rozvíjí u žáka dovednost jednoduchým a srozumitelným způsobem popsat situaci, která je pro něj běžná. Žák se seznamuje s tím, co znamená popis situace bez vlastního hodnocení a bez popisu emocí, které při této situaci zažívá.

Příklady aktivit:

Žák slovně nebo pomocí obrázků popisuje jednoduchými prostředky běžně prováděné činnosti, například čištění zubů, oblékání, přípravu jídla nebo úklid věcí ze stolu. 

Žák popisuje situace, které se odehrávají v delším časovém úseku, například cestu do školy, přípravu na odchod z domu či pomoc s domácími činnostmi.

Učivo:

  • Popisování situace, kterou žák opakovaně zažívá
  • Strukturovaný popis kroků vybraných činností nebo situací
  • Ústní popis obrázkových příběhů znázorňujících známé činnosti a situace

Vazby na další očekávané výsledky učení