Vyjadřovat své emoce a prožitky v individuální tvůrčí činnosti.
KLB-KKK-000-210-001
Komentář:
VZDĚLÁVACÍ STRATEGIE:
Učitel ukazuje žákům různé výtvarné techniky, přehrává hudbu a vybízí je k pohybu. Podporuje jejich zapojení do těchto aktivit.
Používá alternativní formy komunikace – vyjádření prostřednictvím obrázků, předmětů, piktogramů nebo komunikátorů.
Podporuje samostatnou volbu způsobu vyjádření a tvorbu bez hodnocení výsledků a podporuje sdílenou činnost a komunikaci.
NÁMĚTOVNÍK PROJEVŮ ŽÁKA:
- Žák se zapojuje do výtvarných, hudebních a tanečních aktivit. Reaguje na hudbu nebo jiný zvukový podnět individuálním tvůrčím projevem, tancem, pohybem, gesty, případně i spontánní výtvarnou činností v souladu se svými dispozicemi.
- Dává najevo pozitivní vztah k vlastní tvořivé činnosti, vrací se k ní jako ke své oblíbené aktivitě.
- Spontánně projevuje emoce podle stavu, nálady.