Reflektuje svůj vztah k sobě a druhým, uplatňuje sebepoznání a zpětnou vazbu ve svém jednání.

CSP-OSV-001-ZV9-001
divider

Komentář:

Očekávaný výsledek učení je zaměřený na komplexní uvědomění a reflexi sebepojetí, které zahrnuje sebepoznání (kdo jsem), sebehodnocení (jaký mám vztah k sobě), seberegulaci (jak kontroluji, ovládám a usměrňuji své chování a jednání), seberealizaci (co dokážu, jak jednám) ve fyzickém a digitálním prostředí. Žák s tématem pracuje prostřednictvím celostního poznávání sebe sama (osobnostních vlastností, dovedností, emocionality, zažitých projevů chování, potřeb, hodnot, vztahů aj.) a identifikace svých silných stránek a výzev pro svůj další rozvoj. Seznamuje se s různými způsoby sebepoznávání, které může dál rozvíjet. Reflektuje projevy, příčiny a důsledky sníženého sebevědomí a sebepřeceňování v chování.

Kontinuální rozvoj sebepojetí, uvědomění si toho, kdo jsem, jaký mám vztah k sobě a druhým, podporuje wellbeing, úspěšné zapojení ve společnosti i světě práce. S tématem je potřeba zacházet citlivě a v bezpečném prostředí. V případě potřeby lze spolupracovat se školním poradenským pracovištěm.

Očekávané výsledky učení