formuluje promluvy nebo písemné komunikáty s oporou o různé texty
ZGC-SAT-000-ZV5-001
Komentář
STRATEGIE UČITELE:
Učitelé plánují a integrují konkrétní projevy žáků do učebních úloh, čímž aktivně podporují rozvoj základních gramotností žáků.
Hodnoty
- Sdílené poznání
Postupné/dílčí kroky dosahování očekávaného výsledku učení:
PROJEVY ŽÁKA:
komponenta: propojování textu s vlastními zkušenostmi a jeho kritická interpretace
- propojuje informace, myšlenky, názory i postoje z četby textů s vlastními znalostmi, zkušenostmi a názory
- identifikuje v textu jednoduchý výukový problém, který formuluje ústně i písemně, a to s oporou o text, otázky učitele, vlastní zkušenost a znalosti
komponenta: písemné sdílení prožitků, myšlenek a soudů plynoucích z četby v souvislém psaném textu
- vyvozuje a zaznamená informace či závěry a dokládá je přímo citováním výchozího textu
Očekávané výsledky učení
Následující